Tickets
Tickets voor een show in 013 zijn eenvoudig online verkrijgbaar via 013.nl en ticketmaster.nl.
Tevens is het mogelijk om tickets te kopen bij onze Boxoffice. Deze is van ma t/m vrij geopend van 13-17 uur. Het is bij de boxoffice alleen mogelijk om met pin te betalen.
Op alle toegangsbewijzen zijn Algemene Voorwaarden van 013 van toepassing.
Jouw ticket(s)
Waar vind ik mijn ticket(s) terug?
E-tickets zijn terug te vinden in je Ticketmaster account. Door in te loggen op je account op de Ticketmaster website kun je jouw gekochte tickets downloaden.
Ben je het wachtwoord van je Ticketmaster account vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord op via de inlogpagina op de Ticketmaster website.
Kan ik VIP tickets voor een show kopen?
Voor sommige shows in 013 biedt de artiest VIP pakketten aan. Deze variëren per show en zijn te bekijken via de detailpagina van de show. Je kunt jouw show vinden via op de programma pagina van onze website.
Let op: informatie over de VIP pakketten wordt in de week van de show naar ticketkopers gestuurd. Heb jij een VIP ticket gekocht maar geen informatie ontvangen? Neem dan contact op met ons via [email protected]
Kan ik een ticket kopen met een cadeaubon?
Een aantal cadeaubonnen stellen je via verschillende kanalen in staat om tickets voor 013-evenementen te kopen.
Online
Via 013.nl en ticketmaster.nl kun je betalen via een Ticketmaster giftcard. Dit is de enige cadeaubon waarmee je online een ticket kunt aanschaffen.
Box Office
Bij de Boxoffice accepteren wij de Podium Cadeaukaart en de 013 Cadeaupas. De 013 Cadeaupas is van maandag t/m vrijdag verkrijgbaar bij de Boxoffice tussen 13:00 en 17:00 uur. Deze kan gebruikt worden om tickets mee aan te schaffen en als betaalmiddel bij onze bars.
Ik ben verhinderd, kan ik mijn ticket(s) verkopen?
We kunnen je ticket helaas niet terugnemen. We adviseren je deze aan te bieden aan een directe bekende. Je kan je ticket veilig aanbieden via Ticketmaster Doorverkoop.
Let op: bij sommige shows worden er ‘tickets op naam’ verkocht. Voor deze tickets is secundaire verkoop via Ticketswap niet mogelijk, omdat de naam op het ticket moet corresponderen met de ID-kaart van de bezoeker. Als het een ‘ticket op naam’ betreft zal dit expliciet vermeld worden op de webpagina van de show én op het ticket.
Kan ik mijn e-ticket laten scannen vanaf mijn telefoon?
Ja. Zet hiervoor de helderheid van je beeldscherm op maximale felheid en zoom in op de barcode. Dat zorgt voor een snellere doorstroming aan de deur.
Mijn show is verplaatst of afgelast, wat doe ik met mijn ticket(s)?
Alle tickethouders van een verplaatste of afgelaste show ontvangen hierover een mail met meer informatie over deze show en hun ticket(s). Heb jij als tickethouder geen informatie ontvangen? Neem dan contact op met ons via [email protected]