Tickets
Tickets voor een show in 013 zijn eenvoudig online verkrijgbaar via 013.nl
Tevens is het mogelijk om tickets te kopen bij onze Boxoffice. Deze is van ma t/m vrij geopend van 13-17 uur. Het is bij de Boxoffice alleen mogelijk om met pin te betalen.
Op alle toegangsbewijzen zijn Algemene Voorwaarden van 013 van toepassing.
Jouw ticket(s)
Hoe vind ik mijn tickets terug in mijn account?
Alle tickets die je na maandag 6 januari 2025 om 12.00u via de website hebt aangeschaft kun je terugvinden in je 013 account. Je kunt je 013 account gemakkelijk bereiken via de bevestigingsmail die je hebt ontvangen nadat je tickets hebt aangeschaft.
N.B. Tickets gekocht voor 6 januari 2025 zullen niet verschijnen in je account. Tickets gekocht bij Ticketmaster kun je terugvinden in je Ticketmaster account en heb je op de dag van de aanschaf ontvangen in je mailbox.
Moet ik de tickets personaliseren en hoe doe ik dat?
Na het bestellen van je tickets heb je de mogelijkheid om tickets te beheren en te personaliseren. Je ontvangt vanuit Paylogic een bevestigingsmail met een link naar de overzichtspagina van je bestelling waarvanuit je de volgende stappen kunt doorlopen:
- Klik op de knop “Personaliseren” om naar je order-omgeving te gaan.
- Selecteer een ticket en klik op 'Tickets toewijzen’.
- Je kunt maximaal één ticket claimen met je eigen 013-account. Kies bij de overige tickets in je bestelling voor 'Naar vriend versturen'. Hiermee kunnen zij het ticket claimen met hun persoonlijke 013-account.
- Personaliseer je jouw ticket(s) niet? Ook dan kun je de tickets 24u voordat het programma plaatsvindt openen. Alle tickets zijn 24u voorafgaand aan het programma te openen.
Heb je jouw ticket(s) gekocht via Paylogic en kan je de bevestigingsmail niet vinden? Log dan in met jouw account om al jouw bestellingen terug te vinden.
Kan ik mijn tickets wijzigen?
Heb je tickets voor de verkeerde show besteld of wil je je ticket(s) upgraden, neem dan contact met ons op door een verzoek in te dienen via ons contactformulier.
Wanneer kan ik mijn tickets openen?
Je kunt je tickets openen vanaf 24u voor de start van het programma. Je vindt de tickets in je account en je ontvangt op deze datum automatisch een herinneringsmail van ons met de link naar je ticket(s).
Het is niet noodzakelijk om je tickets te downloaden als PDF. Deze kunnen ook worden geopend als mobiele QR code, of worden toegevoegd aan je Google of Apple Wallet.
Ik kan het evenement niet meer bijwonen, wat nu?
Als je verhinderd bent kun je je tickets doorverkopen via het officiële doorverkoop platform van 013. Op deze manier kun je je ticket(s) 100% veilig en tegen een eerlijke prijs doorverkopen.
Ga om je tickets door te verkopen naar je account, of ga via een van de knoppen in je bevestigingsmail naar je order-omgeving. Klik op 'Meer acties’ en vervolgens op 'Doorverkoop'. Selecteer het ticket dat je wilt doorverkopen en kies de verkoopprijs. Je hebt hier geen PDF-bestand voor nodig. Let op: Tickets kunnen alleen worden doorverkocht door de hoofdkoper van de bestelling.
N.B. Vanaf 24 uur voor de start van het programma kun je je tickets openen, en kun je er ook voor kiezen om de PDF te downloaden en deze op een verkoop platform naar keuze aan te bieden.
Mijn show is verplaatst of afgelast, wat doe ik met mijn ticket(s)?
Alle tickethouders van een verplaatste of afgelaste show ontvangen hierover een mail met meer informatie over deze show en hun ticket(s).
Ik heb mijn ticket(s) gekocht bij Ticketmaster. Kom ik nog wel binnen?
Alle bij Ticketmaster gekochte tickets zijn ingeladen bij See Tickets, dus je kunt gewoon naar binnen met je ticket.
Ik heb een vraag over mijn ticket(s) die ik heb gekocht bij Ticketmaster.
Voor vragen over je ticket(s) kun je te alle tijden gewoon terecht bij 013 Poppodium, via [email protected] en de Boxoffice.
Kan ik VIP tickets voor een show kopen?
Voor sommige shows in 013 biedt de artiest VIP pakketten aan. Deze variëren per show en zijn te bekijken via de detailpagina van de show. Je kunt jouw show vinden via op de programma pagina van onze website.
Let op: informatie over de VIP pakketten wordt in de week van de show naar ticketkopers gestuurd. Heb jij een VIP ticket gekocht maar geen informatie ontvangen? Neem dan contact op met ons via [email protected]
Kan ik een ticket kopen met een cadeaubon?
Ja, dat kan. Bij de Boxoffice accepteren wij de Podium Cadeaukaart en de 013 Cadeaupas. De 013 Cadeaupas is van maandag t/m vrijdag verkrijgbaar bij de Boxoffice tussen 13:00 en 17:00 uur. Deze kan gebruikt worden om tickets mee aan te schaffen en als betaalmiddel bij onze bars.
Kan ik mijn e-ticket laten scannen vanaf mijn telefoon?
Ja. Zet hiervoor de helderheid van je beeldscherm op maximale felheid en zoom in op de barcode. Dat zorgt voor een snellere doorstroming aan de deur.
Kan ik met een rolstoel de show bezoeken?
Ja. Na het aanschaffen van een regulier ticket voor de show die je wilt bijwonen, kun je een plek op het rolstoeltoegankelijke platform reserveren door een e-mail te sturen naar [email protected].
Vermeld in je e-mail graag de volgende informatie:
- Maak je gebruik van een standaard of een speciale rolstoel?
- Zijn er andere specifieke behoeften waar we rekening mee moeten houden tijdens je bezoek aan 013?
Als er plek beschikbaar is, ontvang je van ons een reserveringsbevestiging per e-mail en dan kan de voorpret echt beginnen! Indien er ruimte is op het platform, mag er maximaal één begeleider bij je op het platform staan. Als het platform vol is, is er nog altijd de mogelijkheid om naast of achter het platform plaats te nemen.
Voor de beste ervaring vragen we bezoekers met een reservering (en hun begeleiders) vriendelijk om 30–45 minuten voor aanvang van de hoofdactbij de VIP-ingang van 013 te arriveren. Deze ingang bevindt zich aan de rechterkant van de reguliere ingang van de Main Stage.
Lees meer over toegankelijkheid op deze pagina.